مناطق از چه اقدامات امنیتی خاصی می توانند برای ایمن سازی مدارس خود استفاده کنند؟
اول از همه، درب ضد سرقت خارجی باید این قابلیت را داشته باشند که به سرعت و به طور موثر از فضای داخلی کلاس از طریق وسایل مکانیکی یا برقی ایمن شوند.
چندین راه حل الکترونیکی وجود دارد که می تواند پیاده سازی شود.
یکی شامل برنامهنویسی کنترل دسترسی برای هماهنگ کردن قابلیت قفل از راه دور، پس از فعالسازی یا از طریق فعالسازی قفل محلی (مانند یک دکمه قارچ یا از طریق برنامهنویسی از راه دور) است.
قفلهای کنترلشده دسترسی، انعطافپذیری قفل را برای مدیریت از یک مکان متمرکز در محل یا خارج از محل، مانند دفتر مدرسه یا دفتر منطقه فراهم میکنند.
یکی از پیشرفت های راه حل قفل، ادغام درهای کنترل دسترسی با دوربین های نظارت تصویری و سایر سیستم های اقدامات امنیتی از جمله اطلاع رسانی انبوه است.
راهحلهای یکپارچه از اطلاعرسانی و ارتباط فوری حادثه به صورت محلی و خارجی با محل حادثه پشتیبانی میکنند و از اطلاعرسانی اولیه و پاسخ اولیه به حوادث در هنگام وقوع پشتیبانی میکنند.
ادغام سیستم ها امکان مدیریت و کنترل از راه دور تسهیلات را از مکان های مختلف با استفاده از برنامه های کاربردی ضخیم و نازک فراهم می کند، به عنوان مثال. کامپیوتر اداری امنیتی و برنامه های موبایل.
ساده ترین راه برای بهبود شرایط موجود و ایجاد قفل داخلی روی درهای کلاس، نصب قفل های سریع مکانیکی است. قفلهای مزاحم سریع در هر دو عملکرد استوانهای و مورتیسی موجود هستند و وسیلهای مقرونبهصرفه برای ارتقای سریع وضعیت امنیتی مدرسه فراهم میکنند. با این قفل ها یک دکمه قرمز رنگ در قسمت داخلی در فشار داده می شود و بلافاصله درب را می بندد.
این اجازه می دهد تا درب بدون استفاده از کلید قفل شود و معلم مجبور نیست برای محکم کردن درب از کلاس خارج شود. خروج آزاد همیشه حفظ می شود و دسترسی از سمت بیرونی به کلید برنجی نیاز دارد زمانی که فضای داخلی در حالت قفل است.